zsu@helsinki

kedd, február 14, 2006

valentin nap kőrözöttel...

Még mindig nem szeretem a Valentin napot...Itt azért nem kerítenek neki akkora feneket, mint otthon...Nem láttam piros szívecskéket, meg rózsabokrokat...A Valentin bulit meg kihagytam.
Ha kedd, akkor kondi nap, másfél óra testépítés után jól megérdemelt Valentin vacsi volt nálunk, Kai főzött valami tonhalas-spagettiset, és elfogyasztottuk romantikusan...
Aztán jött a kőrözött. Holnap Világfalu nap lesz a suliban (Global Village Day), és a Kevin-féle órára nemzeti ételeket kell előkészíteni. Nem kellett bonyolultat választani, lehetőleg olyat kért, ami nem igényel melegítést...És nekem beugrott a kőrözött...Már vagy 15 éve nem ettem, mert nem is tartozik a kedvenceim közé, de ahogy rágondoltam, egyre jobban megkívántam. Tegnap bevásároltam hozzá, este skype-os segítséget kaptam Aputól, aki a világ legjobb kőrözöttjét készíti, és ma nekiálltam a műnek. Ahhoz képest, hogy a túró itt még mindig nem az igazi, egész jól sikerült, és hasonlít az emlékeimben élő ízre.
Miután megkentem vagy 40 (?) kis kenyeret vele, megkínáltam a lakótársakat. Hatalmas sikert arattam...A francia haverok odavoltak!! A lengyel lakótársam kérte, hogy minden nap csináljak ilyet. Most bent pihen a hűtőben egy tepsi szendvics, és várja, hogy holnap feltálalják a Global Village Day-en.
Egy dolgom van már csak, a Kevinnél megszerzendő 5 pontért meg kell írnom a kőrözött történetét, receptjét, és felrakni az óra honlapjára...

6 Comments:

  • At 9:49 du., Anonymous Névtelen said…

    Zsu, akkor ha hazatérsz, felrúgjuk a szokást: nem xxl pizzát rendelünk nálam a bulin, hanem ha benne vagy, a te kőrözöttes szendvicseidet majszoljuk majd két pohár koktél között... :-))

     
  • At 10:20 du., Blogger ...zsu... said…

    benne vagyok...ha szeretitek... :))

     
  • At 10:33 du., Anonymous Névtelen said…

    Én szeretem:-))))) nagyon! úgyhogy ezt megbeszéltük!

     
  • At 11:30 du., Anonymous Névtelen said…

    Nah akkor ezt lezsíroztuk...

     
  • At 11:46 du., Anonymous Névtelen said…

    Hi baby! Irigyellek, én itt már vagy két hete mindenhol szivecskéket és piros meg rózsás meg macis mindenféle cuki dolgot látok amerre csak járok :) De 15 perc és elmúlik ez a borzalom...sokpussz
    Betty

     
  • At 11:55 du., Anonymous Névtelen said…

    a kőrözött nem egy rossz ember??!!! vagy az a körözött??!!:)))
    végülis mindegy. a lényeg hogy finom legyen... Zsu, tényleg sok dolgod lesz itthon, mindenkinek ajándék, főzés, buli szervezés! unatkozni nem fogsz, az tuti!!
    Saci said...

     

Megjegyzés küldése

<< Home