zsu@helsinki

vasárnap, március 19, 2006

zólyomiék helsinkiben...

A reptéren kezdődött örömkönnyekkel...Már vagy 20 perce leszállt a gép Budapestről, és Anyuék még sehol. Gyomorgörcs, aggódás, idegesség (vajon jó helyen vagyok, biztos innen jönnek?). Aztán megláttam őket. 2 hónap nagyon hosszú volt, és hihetetlen jó érzés volt újra megölelni őket. És onnantól következett 2 és fél nap felejthetetlen élmény, egy tökéletes látogatás sok-sok mókával, nevetéssel, ajándékokkal. Most újra fel vagyok szerelve mindenféle otthoni jó dologgal: almáspite, túróspite, még 3 másik sütemény, tekila, martini, pezsgő, dzseki, miniszoknya, sportcipő, füzetek, toll, sajt, túró, rétesliszt, rengeteg szósz, fagyasztott rántott hús, cigi, stb.
Pénteken tökéletes napsütéses jó idő volt, nagyot kirándultunk Suomenlinna szigetére hajóval, a városban hatalmas sétát tettünk, kávéztunk, pizzáztunk, Jóban rosszbant néztünk a laptopon.
Szombatra kicsit borúsabb lett az idő, úgyhogy megmutattam a kereskedelmi egységeket, bevásárlóközpontokat, H&M-et, és a kilátást egy szálloda 12. emeletéről (kizárólag lépcsővel). Vacsira elmentünk kebabot enni, aztán meg egy ír kiskocsmába, aminek hatalmas hangulata volt. Ott már nagyon búcsúeste-fíling volt rajtunk, mert jó volt ez a két nap együtt, csak kevés.
A ma reggeli búcsúzás a reptéren meg legalább annyira fájdalmas volt, mint amikor eljöttem, ugyanaz az érzés, mint 2 hónapja Ferihegyen, hogy lassítanám az időt, mert tudom, hogy 8:25-kor be kell szállni, de még van 10 perc, aztán már csak 5, és aztán bármi is van, de muszáj elköszönni, és jönnek az utolsó-utolsó ölelések és puszik. Nagyon nehéz volt eljönni a reptérről. És hazatérve is azt éreztem, hogy üres és túl csendes a szobám nélkülük. Most kicsit átadom magamat az önsajnálatnak.
A lényeg az, hogy itt voltak, és nagyon jól éreztük magunkat, csak most nehéz belegondolni, hogy legközelebb majd május végén Budapesten találkozom a családommal, akik azért a legjobban hiányoznak. De nem panaszkodom, imádom Helsinkit, imádok cserediák lenni, mert nagyon jó móka, csak kaptam egy szeletkét az otthonból, és most akarnám az egészet!

(nagyon jó volt, hogy itt voltatok, és láttátok, amit én látok nap mint nap, ezt a gyönyörű várost, meg a szobámat, és nagyon sajnálom, hogy már nem kell visszaszámolnom...hiányozni fogtok!)

4 Comments:

  • At 8:34 de., Anonymous Névtelen said…

    szia szivem, azért irok ide, mert nem ment el a yahoodra.
    Ezt muszáj elújságolnom!!!!

    Tegnap este Gáboromnál a wiw-et nézegettük közösen, aztán felmentem, hoyg csinálok magunknak vacsit, aztán mondta, hogy jön ő is mindjárt, csak még van eg ykis elintéznivalója a gépnél és láttam, hogy a wiw-es adatlapja van nyitva. Átfutott a fejemen, hog ytalán csak nem kijavítja azt, hogy eddig egyedülálló volt! Reggel most megbéztem, és nem hiszem el igazam lett, igaz nem írta be, hoyg kapcsolatban, de levette azt hogy egyedülálló!!!!! És tudom, pont néztük az én lapomat is és nekem si így van!!!! Ez már azért haladás tőle, nem????

    Csak ezt akartam elújságolni Neked, amúgy remélem, holnap este akkor majd tudunk csevegni!!!!
    Sok pussz: Imó

     
  • At 10:02 de., Anonymous Névtelen said…

    Elmúlt.Mint száz más pillanat.
    S mégis tudjuk, múlhatatlan. Mert szívek őrzik, nem szavak

     
  • At 10:23 de., Blogger ...zsu... said…

    Nem hiszed el, de pont ezt az idézetet akartam címnek adni ennek a hozzászólásnak, de aztán meggondoltam magam. Aztán gondoltam arra, hogy zárójelben kis betűvel leírom, de aztán a zárójelbe más került. Anyja-lánya!

     
  • At 11:46 de., Anonymous Névtelen said…

    Ezek szerint picit (nagyon) hasonlóak a gondolataink, érzéseink

     

Megjegyzés küldése

<< Home